ДепартаментИкономика

Актуално

a101_678x410_crop_478b24840a a102_678x410_crop_478b24840a
16.05.2019 11:09

Отличия за студенти от програма „Маркетинг“ на Нов български университет

Два отбора заеха второ и пето място на десетото издание на Националната олимпиада по маркетинг

На 11.05.2019 г. се състоя юбилейното десето издание на Националната олимпиада по маркетинг, на която Нов български университет се представи с два екипа с ментори доц. д-р Надежда Димова и гл. ас. д-р Димитър Трендафилов. На събитието, което традиционно се провежда в Университета за национално и световно стопанство, под организацията на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и „Научноизследователския център по маркетинг“, дванадесет отбори от шест университета в страната премериха сили по казус, зададен от тазгодишния партньор – А1.





Представителите на комуникационния доставчик зададоха на участниците един много актуален по отношение на потребителското поведение в България въпрос: „По какъв начин да пренасочим клиента от плащане на сметки в магазин към онлайн-платформата?“. Привидно лесният за решаване проблем изискваше проучване, анализ на проведените към момента действия на компанията в тази насока и творчески усилия за предлагане на ново и работещо решение. Самият факт, че усилията бяха насочени към една все по-комплексна услуга изискваше по-широко обмисляне на параметрите на проблема, както и взимане под внимание на технологичните измерения на предлаганите възможности.

Екипите – Сандрина Милушева, Мелис Алиева и Николета Николова (3 курс) и Ванеса Иванова, Моника Пейкова (4 курс), Росица Благова (2 курс) заеха, съответно, второ и пето място, за което департамент „Икономика“ изразява благодарности към тях и се надява, че примерът им ще мотивира повече колеги да се включват в следващи подобни инициативи.

Това е поредно високо признание за участници от Нов български университет в единствения по рода си междууниверситетски форум, даващ възможност студенти от една от най-популярните икономически специалности да приложат знанията, и най-вече уменията си, пред жури от практиката и върху реален казус. Отличното класиране в надпреварата при засилваща се конкуренция утвърждава позициите на НБУ като предлагащ една от водещите обучителни програми по маркетинг в страната.