ДепартаментИкономика
Актуално
28.04.2021 17:30 | сподели x |
Семинар „Маркетинг на фармацевтични продукти без рецепта - прилики и разлики между дейностите за ОТС и FMCG сектор“
Онлайн
Meeting ID: 851 2352 2046
Passcode: 894626
Организатор:
департамент „Икономика”
Водещ:
Ивелина Николова - Marketing Activation Manager Безрецептурни продукти, Байер България
Модератор:
гл. ас. д-р Росица Накова
Участници:
БП „Маркетинг“, МП „Маркетинг мениджмънт“
Ивелина Николова - Marketing Activation Manager Безрецептурни продукти, Байер България
Ивелина е маркетинг специалист с над 15 годишен опит в сферата на маркетинга, като професионалния й път я превежда през т.н. „360 маркетинг“ в различни сфери и елементи от маркетинга.
Тя стартира кариерният си път в BTL агенция, като отговоря за клиенти като Absolut Vodka, Campari, Sonny Ericson, Екопак и други. След това за кратко влиза в сферата на телевизионния маркетинг в една от националните телевизии, което й дава по-ясен поглед върху това какво влияние и значение имат медиите в медийния микс и комуникацията на брандовете.
След известен опит в агенция и медия, тя преминава „от другата страна“, от страната на клиента и започва развитието си в сферата на бързооборотните стоки на позиция Category Manager в „Престиж“ АД, следва Brand Manager Premium Brands в Molson Coors (Kaменица) и след няколко години в сектора преминава във фармацевтичната индустрия, където 4 години е Product Manager OTC Portfolio в Софарма. От януари 2020 година заема сегашната си позиция на Marketing Activation Manager Безрецептурни продукти в Байер България.
Изображение: beasthackerz.ru