ДепартаментИкономика
Актуално
02.01.2025 14:52 | сподели x |
Наши студенти бяха отличени за оригинални идеи в уъркшоп с ЕТИКОН ООД
На 15 декември 2024 г., в Нов български университет се проведе уъркшоп на тема: „Устойчиви практики в управление на продажбите“, организиран от гл. ас. д-р Росица Накова. Събитието събра бакалаври от програмите „Маркетинг“, „Графичен дизайн“ и „Интериорен дизайн“, за да се запознаят с ключови стратегии и успешни практики в областта на продажбите.
Лектор на събитието беше г-жа Христина Николова, директор „Продажби“ в компания ЕТИКОН ООД, която е стратегически партньор на бранда Creative Labs, специализиран в дистрибуцията на нови и обновени аудио продукти. По време на презентацията на тема „Успешни практики в продажбите на бранд Creative“, студентите получиха ценни съвети и практически примери за устойчиво управление на продажбените процеси.
В края на уъркшопа г-жа Николова отправи предизвикателство към студентите чрез задание, изискващо креативност и аналитичност. Най-оригиналните и иновативни идеи бяха отличени, а победителите получиха специални награди.
Наградените студенти са:
Александра Тупарова
Емануела Зеркова
Виктория Юрукова
Калояна Йорданова
Камелия Иванова
Нов български университет и екипът на събитието изказват благодарност на г-жа Николова и компания ЕТИКОН ООД за вдъхновяващото участие и предоставените награди, които мотивират младите таланти да продължат развитието си в областта на маркетинга и продажбите.