facebook

ДепартаментИкономика

Актуално

ikonomika_678x410_crop_478b24840a
20.05.2025 17:25

Студенти по маркетинг впечатлиха Procter & Gamble с иновативни стратегии

Съвместният проект между Центъра за кариерно развитие на Нов български университет и международната компания Procter & Gamble (P&G) завърши успешно с вдъхновяващо финално представяне от страна на студентите.

В рамките на инициативата, студенти от бакалавърска програма „Маркетинг “и магистърска програма „Маркетинг мениджмънт" с преподаватели доц. д-р Надежда Димова и гл. ас. д-р Росица Накова имаха възможност да работят по реални бизнес казуси, свързани с водещите марки Lenor Bulgaria и Oral B IO. Проектът имаше за цел да ангажира младите специалисти с практически предизвикателства и да им даде шанс да приложат знанията си в реална бизнес среда.

Финалното представяне впечатли журито на P&G с оригиналност, стратегическо мислене и високо ниво на професионализъм. Особено внимание беше обърнато на креативното използване на изкуствен интелект като част от представените маркетинг стратегии. Студентите демонстрираха способност да анализират пазара, да формулират ефективни решения и да представят идеите си по убедителен начин.

Реализацията на проекта беше възможна благодарение на ефективното сътрудничество между академични преподаватели и административни екипи.


Центърът за кариерно развитие на НБУ изказва специални благодарности на Ирена Павлова – за цялостната координация и организация на проекта, както и на целия екип на Procter & Gamble, който предостави реални бизнес предизвикателства и оцениха работата на студентите с изключителен професионализъм. 

Студентите спечелили първо място: са Боян Боянов Шахов,Селина Филипова Макавейска, Йоана Георгиева Дончева, Александър Любомиров Николов, Елизабет Георгиева Трайчева, Жорини Георгиева Николова, Цвета Николаева Гаванозова.