ДепартаментИкономика
Основи на маркетинга
Учебникът има за цел да формулира основните постановки за същността, специфичните условия, направленията на развитие на маркетинга като фактор за бизнес успех в условията на все по-интензивна конкуренция на пазарите. Материалът е структуриран в частите: “Същност, необходимост, категориен апарат на маркетинга”, “Маркетингова обкръжаваща среда”, “Маркетингова информационна система и маркетингови проучвания”, “Потребителско поведение – крайни потребители”, “Пазарно сегментиране”, “Избор и целеви пазар”, “Продуктът като елемент на маркетинговия микс”, “Цената като елемент на маркетинговия микс”, “Дистрибуцията като елемент на маркетинговия микс”, “Маркетингови комуникации”, “Лични продажби”.
Година на издаване: 2012
Корици: Меки
ISBN: 9789545355912
Език: Български
Размери: 23x16
Страници: 275
Тегло: 386 грама
Издателство: Нов български университет