facebook

ДепартаментИкономика

Основи на маркетинга

Основи на маркетинга

Основи на маркетинга

Галина Младенова, Надежда Димова

Общоуниверситетски издания, Най-нови издания

Настоящото второ преработено и допълнено издание на „Основи на маркетинга“ предлага систематизирано и аналитично изложение на фундаменталните принципи, категории и инструменти на съвременния маркетинг. Изданието е съобразено с актуалните тенденции в пазарната среда и е насочено към успешното формиране на цялостна теоретична и приложна подготовка на студентите в областта на маркетинга.

Учебникът отчита последните насоки и промени в потребителското поведение, дигиталната трансформация и глобалната бизнес среда. Чрез теоретични постановки и практически примери книгата подпомага студентите, преподавателите и професионалистите в изграждането на цялостно разбиране за маркетинговите концепции, стратегическото планиране и ефективната комуникация с пазара. Допълнените раздели включват актуални теми като дигитален маркетинг, корпоративна социална отговорност, устойчив маркетинг и етика.

Съдържание


Година на издаване: 2025

Корици: Меки

ISBN: 9786192333652

Език: Български

Размери: 16,50 х 23,50

Страници: 310

Тегло: 580 грама

Издателство: Нов български университет