ДепартаментИкономика
Основи на маркетинга
Основи на маркетинга
Галина Младенова, Надежда ДимоваУчебникът има за цел да формулира основните постановки за същността, специфичните условия, направленията на развитие на маркетинга като фактор за бизнес успех в условията на все по-интензивна конкуренция на пазарите. Материалът е структуриран в частите: “Същност, необходимост, категориен апарат на маркетинга”, “Маркетингова обкръжаваща среда”, “Маркетингова информационна система и маркетингови проучвания”, “Потребителско поведение – крайни потребители”, “Пазарно сегментиране”, “Избор и целеви пазар”, “Продуктът като елемент на маркетинговия микс”, “Цената като елемент на маркетинговия микс”, “Дистрибуцията като елемент на маркетинговия микс”, “Маркетингови комуникации”, “Лични продажби”.
Година на издаване: 2012
Корици: Меки
ISBN: 9789545355912
Език: Български
Размери: 23x16
Страници: 275
Тегло: 386 грама
Издателство: Нов български университет