Дистрибуционна политика : [Учебник]
Автор:Надежда Димова Издателство: Нов български университет Година на издаване:2011 Корици:Меки Език:Български Размери:21x14 Страници:288 Тегло: 360 грама ISBN: 9789545356582Описание
Учебникът има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга – дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Представени са основно – същността и значението на дистрибуцията и дистрибуционната политика, дистрибуционните канали и посредници, дистрибуционните конфликти, търговията на дребно, търговията на едро, физическата дистрибуция и бизнес логистиката, интернет дистрибуцията, ролята на дистрибуцията в съвременния мениджмънт.
