ДепартаментИкономика
Дистрибуционна политика : [Учебник]
Учебникът има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга – дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Представени са основно – същността и значението на дистрибуцията и дистрибуционната политика, дистрибуционните канали и посредници, дистрибуционните конфликти, търговията на дребно, търговията на едро, физическата дистрибуция и бизнес логистиката, интернет дистрибуцията, ролята на дистрибуцията в съвременния мениджмънт.
Година на издаване: 2011
Корици: Меки
ISBN: 9789545356582
Език: Български
Размери: 21x14
Страници: 288
Тегло: 360 грама
Издателство: Нов български университет