facebook
Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Автор:Надежда Димова Издателство: Нов български университет Година на издаване:2013 Корици:Меки Език:Български Размери:14x21 Страници:248 Тегло: 281 грама ISBN: 9789545357633

Описание

От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от маркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях вече са наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка.

Към е-книжарницата