ДепартаментИкономика
Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване
От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от маркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях вече са наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка.
Година на издаване: 2013
Корици: Меки
ISBN: 9789545357633
Език: Български
Размери: 14x21
Страници: 248
Тегло: 281 грама
Издателство: Нов български университет