facebook

ДепартаментИкономика

Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Надежда Димова

От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от маркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях вече са наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка.


Година на издаване: 2013

Корици: Меки

ISBN: 9789545357633

Език: Български

Размери: 14x21

Страници: 248

Тегло: 281 грама

Издателство: Нов български университет