ДепартаментИкономика
Мобилният потребител
Настоящата книга е опит да се проследят и анализират различните измерения на съвременната потребителска подвижност. В нея се застъпва разбирането, че правенето на маркетинг и поддържането на стабилни търговски марки в дигиталната епоха е достигнало качествено по-високо ниво. Мобилността на съвременния потребител е пътешествие във времето и пространството, непознато в историята досега: „близко“ до нас е вече практически всичко; продаването се е превърнало в процес на ангажиране и споделяне; търговските марки се оказват това, което потребителите правят със и за тях; а дизайнът във всичките му проявления, както и технологизирането на простичките взаимодействия между клиенти и компании са станали ключови „места“ за създаване и повишаване на стойност и за двете страни.
Представяне на монографията „Мобилният потребител“ с автор Димитър Трендафилов
Организатори: Център за книгата и департамент „Икономика“
Водещ: д-р Владимир Маринов
Дискутанти: доц. д-р Надежда Димова и гл. ас. д-р Боряна Гигова
Година на издаване: 2023
Корици: Меки
ISBN: 9786192331535
Език: Български
Размери: 16,00 х 23,500
Страници: 279
Тегло: 540 грама
Издателство: Нов български университет