facebook

ДепартаментИкономика

Поведение на потребителя

Поведение на потребителя

Поведение на потребителя

Благодатка Маркова

Научни издания

Изданието представя поведението на потребителя, индивидуалния потребител, бизнес потребителя в теорията на маркетинга. Акцентът е поставен върху сложната природа на потребителя в качеството му на купувач, клиент и партньор на търговеца. Изведена е връзката между традиционното разбиране на потребителското поведение и актуалната концепция на маркетинга на отношенията. Последователно са разгледани – процесът на вземане на решение за покупка, поведението на индивидуалния потребител, бизнес пазарът и бизнес купувачите, процесът на вземане на решение за бизнес покупка. 


Година на издаване: 2008

Корици: Меки

ISBN: 9789545354809

Език: Български

Размери: 21x14

Страници: 206

Тегло: 196 грама

Издателство: Нов български университет