facebook
Поведение на потребителя

Поведение на потребителя

Научни издания

Автор:Благодатка Маркова Издателство: Нов български университет Година на издаване:2008 Корици:Меки Език:Български Размери:21x14 Страници:206 Тегло: 196 грама ISBN: 9789545354809

Описание

Изданието представя поведението на потребителя, индивидуалния потребител, бизнес потребителя в теорията на маркетинга. Акцентът е поставен върху сложната природа на потребителя в качеството му на купувач, клиент и партньор на търговеца. Изведена е връзката между традиционното разбиране на потребителското поведение и актуалната концепция на маркетинга на отношенията. Последователно са разгледани – процесът на вземане на решение за покупка, поведението на индивидуалния потребител, бизнес пазарът и бизнес купувачите, процесът на вземане на решение за бизнес покупка. 

Към е-книжарницата