ДепартаментИкономика
Поведение на потребителя
Изданието представя поведението на потребителя, индивидуалния потребител, бизнес потребителя в теорията на маркетинга. Акцентът е поставен върху сложната природа на потребителя в качеството му на купувач, клиент и партньор на търговеца. Изведена е връзката между традиционното разбиране на потребителското поведение и актуалната концепция на маркетинга на отношенията. Последователно са разгледани – процесът на вземане на решение за покупка, поведението на индивидуалния потребител, бизнес пазарът и бизнес купувачите, процесът на вземане на решение за бизнес покупка.
Година на издаване: 2008
Корици: Меки
ISBN: 9789545354809
Език: Български
Размери: 21x14
Страници: 206
Тегло: 196 грама
Издателство: Нов български университет