facebook

ДепартаментИкономика

Рекламна политика : [Учебник за ВУЗ]

Рекламна политика : [Учебник за ВУЗ]

Рекламна политика : [Учебник за ВУЗ]

Лиляна Менчева

Книгата по рекламна политика представя основната същност на рекламата в качеството й на елемент на комуникационния маркетинг, с основните методи, фирми и средства за осъществяване на рекламна дейност от съвременната фирма. В нея е отделено съществено място на каналите за реализация на рекламни дейности, на планирането и изпълнението на рекламната кампания, на анализа и на оценката на ефективността на рекламните мероприятия.


Година на издаване: 2003

Корици: Меки

ISBN: 9545351381

Език: България

Размери: 21x14

Страници: 184

Тегло: 230 грама

Издателство: Нов български университет